keskiviikko 27. marraskuuta 2013

When you try your best, but you don't succeed

Heips! Viikonloppu oli ja meni, ja se meni tosi laiskoissa tunnelmissa. Ainaki muistelisin näin. Vietin sen siis oikeestaan vaan kotona, kattoen tietokoneen näyttöä ja kuunnellen musiikkia. Suunnitelmissa oli mennä Jyväskylään, mutta reissu sitten siirty. Sinänsä ihan hyvä, ku olin viel vähä kipee.
photos137 030 photos137 001 
Maanantaina mulla alkoki sitten ne työt, ja menin siis 9. Töissä oli ihan kivaa, ja rennompaa mitä innossa ois ollu.. Pääsin sitte neljältä ja nita pääs samoihi aikoihi tetistä. Oltiin sitte tunti kaunpungissa ja mentiin viiden bussilla kotia. Tiistaina oli myös töitä, mut olin vaa sellaset kolmisen tuntia siellä, koska 12 piti mennä koululle ja valmistautua illan tilaisuuteen. Alhaalla olevasta kuvasta näätte ainakin sen että katettiin ja liinotettin pöydät. Mutta siinä ei ollu kaikki. Jouduttii kantamaan pöytiä ja tuolia aulasta, kiillottaa aterimia jne. Asiakkaat tuli sitte jo ennen viittä ja päästiin heti kuuden jälkeen siivoomaan. Alussa meillä oli kasiin asti tarkotus olla, mutta päästiin jo enne seiskaa. Kävelin siitä sitten hallille.
photos137 078 photos137 100

Tänään mulla ei ollu perjaatteessa koulua. Menin kumminki koululle jo kasiks, sillä lähettii ajelemaan kohti Juvaa tutoroimaan. Ihan kiva päivä sinänsä. Sieltä ku pääsin, olin hetken lyllen kanssa kaupungissa ja tulin kotia. Nyt oon sitte saanu tehtyä mun CV:n englanniks ja esittelykirjeen sinne espanjaan. Joku 4kk nii mä pääsen lähtemään sinne! Jeeij. En malta oottaa :3 Mutta sitäki enne on vielä paljon tekemistä! Mutta nyt mä alan kattoo eilisiä salkkareita, joten heipppa!

puss, ttea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti