perjantai 22. marraskuuta 2013

dear santa... this Christmas I would like..

Pictures3
1. Meikkisiveltimiä tartteisin ja haluisin. Vähä ois kiva jos jokasella värille ja meikille olis se oma sivellin ja sais tehtyä meikit kivasti.
2. Canon eos 1100D-järjestelmäkamera on ollu jo pitkään ja monta vuotta se jonka haluan. Tottakai joku canonin 600D ois kiva, jossa on kääntyvä näyttö mutta en tarttee sellasta just nyt. Järkkäri helpottais mua monella eri tavalla!
3. & 4. Raha & Lahjakortit kuuluu oikeestaan samaan kategoriaan. Mulla on ihan sama saisinko rahaa vai lahjakortteja. Raha ois tottakai monipuolisempi. Ja näitä tarvii aina ;-)
5. Suklaata tottakai tarvii joulusin. Ilman sitä ei tuu mitää! Ja onha se nyt nii hyvääki..
6. Vain elämää-cd levy (2.tuotantokausi) ois kyllä mahtava! Tälläki hetkel kuuntelen sitä spotifystä x) Tykkään kaikista ihmisistä jotka oli tällä kaudella ja biisit on hyviä!
7. Tangle Teezer oli aluks sellane, josta en oikee välittäny. Mutta ku oon lukenu miten monet kehuu sitä hyväks, nii tottakai kiinnostuin ja nyt ois kiva et itellääki ois se. Joululahjaks ois aivan loistava ;-)
8. H&M:n tossut houkutteli mua kerran H&M:ssä, mut jätin ne sinne ja aattelin et ne ois ihana löytää jouluna paketista :-D haha, no okei ei nyt iha. Mutta oisha noi ihanat ja söpöt :3
9. Escadan "cherry in the air"-hajuvesi Aih, että mä rakastan tätä hajuvettä!! Tän parempaa en tiedä :o Oon vinkkaillu jo tätä parille että ostais sen mulle mutta ne tais ottaa sen iha vitsinä XD The best

photos134 062

Noniin siitä ne ois ne mun joululahjatoiveet jotka tuli mulle nyt aineki mieleen. Oon jo suunnitellu, et mite ois ihana jos saisin semmosen pinkin pakerin jossa ois noi tossut ja niiden sisällä toi hajuvesi x) haha lovely idea!
Mutta mä taidan pikkuhiljaa lopetella koneella olemisen, ku lyllen pitäs ilmestyy tähä kohta puolee joten heipodei!

puss, ttea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti