tiistai 5. marraskuuta 2013

Mielipidepostaus: iän merkitys parisuhteessa / kaverisuhteessa

Pitkään aikaan en olekaa tehnyt teille mielipidepostauksia, sillä aiheet oli hieman hakusessa joten piti pienen haun jälkeen ottaa muutaman aiheen muistiin ja tässä tulee yksi. Elikkä tahon kertoo oman näkemyksen ja mielipiteen siitä, että onko ikä todella iso vai pieni asia parisuhteessa ja kaverisuhteessa.

:3

Parisuhteessa

Kun kyse on parisuhteesta, niin ikä on mulle ihan vain se numero. Jos mies on viis vuotta vanhempi, niin en mieti sitä että "hui ku on noi paljon vanhempi, en voi olla viittä vuotta vanhemman kanssa" tai "viis vuotta on tosi iso ero, miten voisin seurustella niin vanhan kanssa kun itse olen 17 ja mies olisi 22". Ei, ajattelen vaa sen numeroina, enkä välitä vaikka mies ois sen viisi vuotta vanhempi. Tietenki mulla on henkilökohtasesti raja tässä. Kiinnitän miehessä paljon enemmän huomiota siihen luonteeseen ja toki myös ulkonäköön, niin kuin me kaikki. Mutta tottakai ois siis hyvä, jos ne vanhemmat on samantyyppisiä luonteeeltaan ku mä ja tykkäis käydä ulkona syömässä tai elokuvissa ja osais pitää hauskaa. Ku osa on taas tosi sellasia, että on nörttimäinen ja semmone "vanhusmainen" :-D en osaa kuvailla sitä!!

Itse henkilökohtasesti siis pidän vanhemmista miehistä (tässäkin mietin kirjotanko jätkä vai mies :-D). Miehet kasvaa henkisesti ja fyysisesti myöhemmin kuin naiset mutta anyway.
Varsinki tässä elämänvaiheessa musta tuntuu, että ne "vanhemmat" ja "kypsemmät" miehet on parempi valinta ku taas ne "nuoremmat" ja "epäkypsemmät", hahaha :-D Mutta tässäkin on taas kyse ihan siitä mun omasta mielipiteestä.

Mulle ei tosin oo ongelma sekään, etteikö muijja voisi olla se vanhempi osapuoli parisuhteessa kuin jätkä, sillä mullaki on pari kaveria jotka seurustelee tai on seurustellut nuoremman kanssa. Ja se ei oo mikään ongelma, eikä tuu olemaankaan :-D, mutta omalla kohalla haluun että jätkä on vanhempi ku mä. Myös omaikäne on parempi kuin nuorempi.
♔Balochi Queen MSJ & MY Balochi hubby  7^2 S&M♔
Kaverisuhteessa

Kaveri on kaveri, oli ikä mikä tahansa. Ite voin siis olla ihan hyvin itteäni nuoremman ja vanhemman kanssa kaveri.. Tietenki mua nuoremmat (ei kaikki!!) on paljon lapsellisempia ja ihan eri elämänvaiheessa, mutta osa on taas suht samaa luokkaa ku ite. Ja tänki huomaa tosi hyvin tampereella. Miltein kaikki siellä on mua nuorempia, mutta sitä ei todellakaan huomaa. Ite olin ihan "shokissa" ku kuulin parin kaverin iän, jotka on -99 tai -98 ja luulin niitä -97 tai -96 .. hups :-D

Tostaki osa voi ymmärtää, että mä en oo sit yhtään lapselline vaa tosi ylimielinen ja liian aikuismainen persoona. Mutta ei, kyllä mullaki niitä lapsenmielisiä ajatuksia ja jopa tekojaki löytyy :-D Mutta en yleensä näytä sitä, muutaku sellasessa porukassa jotka oikeesti tuntee mut. Mutta siis, mä osaan ajatella kyllä aikuismaisesti ja oon jättänyt jotain tekoja tekemättä ja sanoja sanomatta jos se ei tunnu miusta yhtään hyvältä ja ois omaa mieleen tosi lapsellisia.

Love words

Vielä sellasta, että ku tässä oli oikeestaan itestäni, että miten ite sen iän ajattalen. Niin vielä siitä miten muitten suhteen sen ajattelen. Siis mulle ei oo mikään ongelma jos mun kaveri seurustelee siis vaikka 6 vuotta vanhemman kanssa tai 2 vuotta nuoremman kanssa. Sillä sehän on niiden mun kavereiden oma asia. Jos ne näkee ittensä sen miehen/naisen kanssa niin miks siitä pitäis sytyttää joku ongelma?

Mutta jos sitte tyttö/nainen ois joku 15 vuotias ja jätkä/mies ois sellaset 35v. niin sillo asia menis mun mielestä vähän yli. Sillä ite en koskaan voisi kuvitella nyt seurustelevan 37 vuotiaan miehen kanssa. Eieiei. Varsinki tässä vaiheessa ku oon 17 niin ikä tuntuu tosi suurelta. Ja niinhän se onki. Vaikka oisin 37v nii ois se vähä jännä seurustella 57 vuotiaan kanssa :-D. Tosin en voi koskaa tietää mitä sillo tuun ajattelemaan, sillä ajatuksen muuttuu elämän aikana varmasti mooonta monta kertaa.

----------

Tässä se oikeestaan koko mielipide oli. Tosin lyhyesti oisin voinu ehkä vaan sanoa, että ikä ei oo mulle ollu mikään ongelma nyt eikä varmaa tuu koskaan olemaan. Kertokaa miten te suhtaudutte kyseiseen asiaan, ja miten näette ittenne tässä tilanteessa. Pidättekö enemmän vanhemmista vai nuoremmista parisuhteen merkityksessä :-)? Ja miten luokittelette kaverisuhteissa ihmisen, onko ikä isossaki roolissa?? MIELIPITEITÄ!

Loppuun vielä hauska kuva ;-D hahahhha!
For single girls...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti