maanantai 11. marraskuuta 2013

it's time to move on

Heips! Eilen oli Isänpäivä, ja vietetttii sitä sekä kotona että ristiinassa. Aamu alko yhteisellä aamupalalla ja sitte pelailtiin yhessä meijä lautapeliä "seli seli sanapeli" :-). Ei oltu pitkiin aikoihi tehty mitään sellasta yhessä ni nyt sit päätettiin.

Ilta meni sitte hyvän ruoan parissa ja tietysti mä oottelin että titanic alkaa. Sehä tuli siis eilen subilta kello yheksän! Tosin en kattonu sitä loppuun, ku kipitin suihkun kautta nukkumaan. Oon nähny sen miljoona kertaa nii muistanki sen tyylii ulkoo :-D.. Mutta mun nukkumaan meno kyllä veny siihe puoleen kahteen... hups!

photos133 071 photos133 091 photos133 084

Tänää sitte heräsin siinä ysin aikoihin, ja aloin meikkaamaan ja valitsemaan vaatteet tälle päivälle. Tarkotuksena oli, että me lähetään äitin kanssa puol 11 bussilla kaupunkiin käymään hieman asioilla liittyen mun kv-vaihtoa yms. mutta ei meijä sit tarvinnukkaa vaa ootellaan että iskä tulee töistä.

Tosiaan viime torstaina oli ensimmäinen kv-vaihdon valmennus, josta taisinki jo kertoa teille? Siellä sain sitten kuulla, että meijän tulee hankkia eurooppalainen sairaanhoitokortti, jonka saa siis kelalta. Ja myös mun pitäs hommata passi / poliisin myöntämä henkilöllisyyskortti. Tosiaa mua jo nytte vähä jänskättää se lähteminen, mutta silti oon innoissani :3!! Eniten varmaan pois tulo pelottaa, ku joudun kaiketi yksin sieltä tulemaan :-( ku muut espanjaan lähtijät taitaa olla siellä sen 8 viikkoa? Not bad.

Noo mutta mä lähen syömään aamupalaa, ja valmistumaan lähtöön! 
Heippa, ja palaillaan taas seuraavan postauksen parissa ;-)

puss, ttea

TODAY'S OUTFIT
Toppi / Cubus  Farkut / Cubus  Farkkupaita / Seppälä

2 kommenttia: