perjantai 18. lokakuuta 2013

!! SYYSLOMA !!

Eilen alko mullaki vihdoin se syysloma! Olin eile vielä koululla tutor hommissa, ja päästiinki joskus kahen aikoihi pois sieltä. Käväsin sit kaupungilla suvin ja topin kanssa ja kotiin lähin kolmen bussilla. Oon niin helpottunut, että voi viikon ajaks unohtaa kouluhommat ja keskittyä vaa siihe oleskeluu ja lomailuu :3 ah!

photos129 036 photos129 004 photos129 020 photos129 001 photos129 017
LAUKKU / SEPPÄLÄ 11,99€ (39,95€)
Koko näytön kaappaus 18.10.2013 182246.bmp
(näkyy että ois iso väli, mutta rajasin ton sellai että jäi vähä liian paljo tota valkosta XD), mutta...
... Ylläolevasta kuvasta näätteki, että MUT ON VALITTU KV-VAIHTOON !! OMG, eile mun ryhmänohjaaja laitto illasta viestiä, ja onnitteli et miut on valittu vaihtoon. Se hetki, ku luin sen viestin nii vähä mä kiljasin ja kaikki muuttu joteki hyväks! Ja vielä että eilen alko loma, nii kaikki oli hyvin! Ja tänään sain sit tietää, että pääsen espanjaa!!!! Just sinne minne hainki ekana :3 ÄÄÄÄÄäÄÄäÄäääÄää!

Mutta se tarkottaa, että ens keväänä meitsi lähtee sitte Espanjaa kuudeks viikoks! JEEEEE ♥ Oon ehkä onnellisin tällä hetkellä! Mutta tossa sitä enne onki se laukku, jonka kävin pari päivää sitte ostamassa :-) oon kyllä tykänny! Ja nytten sitte oottelen että sunnuntai tulee, ja pääsee matkustaa Tampereelle ;) Tuli täällä lopussa vähä sekavasti mutta oon niii happyhappyhappy eikä mikään pilaa sitä!

- ttea -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti