torstai 10. lokakuuta 2013

i will always want you

Iltoja! Tällä hetkellä miusta tuntuu, että asiat menee hyvin! Mulla on ollu pieni stressi venäjän kokeen kanssa, jonka suoritin tänää melko hyvällä suorituksella. Ainaki toivon mukaan. Ja tänää oli myös matematiikan loppukoe.. hieman jännitti mikä tulee arvosanaks kokeesta, koska siitä koostuu mun kaikkien matematiikan kurssien numero. Ja sieltähä tuliki H2! 

No mutta, oon tällä hetkellä ilone sillä enää olis edessä ruotsin koe ens keskiviikkona... kauhulla ootan! Ja äikästä jonkinlaine elokuvan arviointi koe. Ja muutenki ens viikolla mulla on koulua vaa tiistaina ja keskiviikkona ja tietty torstaina on ne taitaja9 kilpailut! Ja sitte alkaa ansaittu syysloma :3
Ite lähen sunnuntaina näillä näkymin sitte yhden bussilla kohti Tamperetta viikoksi! Taas taijan mainita tästä, mut oon aina vaa nii innoissani :p hih

Ja toine iloitsemisen aihe, jonka takia jaksan nousta aina aamuisin on ensi viikon maanantai! Sillo saan tietää pääsenkö kv-vaihtoon vai en. Toivottavasti pääsisin, mutta jos käy nii etten pääse ni en harmistu vaa sitte saan täällä laitettua asiat paremmi järjestyksee ja haen ens vuonna uudestaa! :-)
Vielä noiden lisäks ois yks toosi iloitsemise aihe, mutten täällä ainakaan vielä sen paremmi siitä mainitse. 

photos127 034 photos127 042 photos127 049

Kotiin tulin sitte yhen bussilla, ku siihe kerkesin onneks! Ja kotona olin vaa koneella. Sitte kävin taran kaa kävelyllä ja nyt pelailen tässä facebookin pelejä XD hah se on kyl kivaa "viihdettä" ku on tylsää! Mutta nyt pitää mennä, koska BB on menossa, bye :-)

TODAY'S OUTFIT

Farkkupaita / Seppälä  Tuubitoppi / Vero Moda  Kengät / Seppälä

Laukku / H&M (kirppari)  Takki / Vero Moda  Huivi / H&M

- ttea -

2 kommenttia:

  1. Oi kun kivoja kuvia, oot kaunis! Ja ihana tää ulkoasu :3

    http://cowswings.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon :)! hih kiva että tykkäät :3

      Poista