keskiviikko 16. lokakuuta 2013

kun katson sua mä olen tyttö hiljainen


Heips :) Kirjottelin viimeeks viime torstaina. Eikä oo sinänsä tapahtunu paljo mitään. Perjantaina olin innossa. Viikonloppuna käytiin Ristiinassa ja muuten viettelin sen kotona. Maanantai vapaa. Eilen meillä oli aamusta jotain ryhmänohjaajan tunteja ja sitte kokit ja tarjoilijat lähti kävelee kalevankankaan laavulle   :-D Päästiinki jo 12 aikoihi ja kävelin takasi keskustaa. Näin äitin, ja saatii idea käydä parissa autokoulussa.

Ekana käytiin CAP:n autokoulussa, joka vaikutti kyl tosi rennolta ja kivalta paikalta :-)! Ja näillä näkymi ku oon menossa ens keväänä Jyväskylään työssäoppimaa, nii yhteistyö sujuis varmasti Jyväskylän CAP:n autokoulun kanssa, et voisin siellä käydä muutamia teoriatuntei. Kelpaa! Sitte käytiin yhessä toisessa, mut ilmapiiri on mun mielee huonompi eikä mua se oikee muutenkaa kiinnostanu.

Sit menin hallille äitin kanssa, ja oottelin kyytiä iskältä kotiin. Kotiin päästyä, lähin käyttää Taran lenkillä ja ilta muuten meni kotona. Luin sen mun kirjan, Darren Shan-kuoleman koetukset, joka pitiki olla täks päiväks luettu. 

photos128 085 photos128 086 photos128 124 photos128 078
Tänää meillä oli aamusta sitten ruotsin koe, joka meni toivottavasti hyvin! Ja sen jälkeen näin mun venäjän kokeen viime viikolta, sain 2+!!!! Sitte oliki pari tuntia oottelua, joten kävin kaupungilla. 11.15 meillä alko äikän tunnit ja esiteltii ne kirjat jotka oltii luettu.

Siitä lähettii sit Nitan kanssa, joka oli tullu koulusta siihe nii kaupungille ja kierreltii pari paikkaa ja ostin uuden laukun. Oikeestaa sen jota olin kattonu jo aiemmi, ja tänääki katoin sillo aamusta ja nyt sain sen sit omaa hoivii ! ;-) Käveltii kenkäverolle kyselee nitalle tet-paikkaa, ja sieltä takasi kaupungille. Kotii päästii sitte puol 7 bussilla.
photos128 187 photos128 174
OUTFIT 
Takki / Vero Moda  Huivi / H&M  Farkkupaita / Seppälä  
Tuubitoppi / Vero Moda  Kengät / Seppälä
photos128 031

Muilla mun luokkalaisille alko tänää syysloma. Paitsi mulla. Koska huomenna on taitaja9-kilpailut ja tutoreita tarvitaan siellä. Eihä se mua sinänsä edes haittaa, koska ei mulla muutenkaa mitää olis ees ollu, koska lauantaina porukoitten 25-vuotis hääpäivä eli hopeahääpäivä, aww ja sitte sunnuntaina tampereelle näillä näkymi jyväskylän kautta, jee :3 Mutta mä lähen pesee meikit ja nukkuu, hyvät yöt ja lomat kaikille joilla se on alkanu ja joilla alkaaki kohta!

- ttea -

2 kommenttia:

  1. näin sut tänään kaupungilla oot iha nätti mutta näytät jotenkin tosi ylimieliseltä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! ja hah aijjaa, tarkotus ei kyl oo näyttää ylimieliseltä, enkä oo mikää ylimieline :-)

      Poista