maanantai 7. lokakuuta 2013

candle light

HEII! Päätin muutaman kuvan tulla julkasee ennen ku alan kattoo viime viikon salatut elämät jaksoja, jotka siis jäi multa kattomatta koulu juttujen takia! Pari kynttilä kuvaa heti eiliseltä, se on vaa niin ihana laittaa kynttilöitä palamaan ja pistää valot pois. Se on kyl parasta syksy ja talvi aikaaa :-)

Kolmas kuva kertooki sit tästä aamusta ku menin ulos ja hups vaa kohta oonki siinä maassa. Satuin vaa sit huomaamaa, et polveen sattuuu, uus paita meni likaseks, housut polvesta rikki ja en pysty kunnolla suoristaa oikeeta jalkaa joka tarkottaa et kävelemine oli hankalaa. Ja on vieläkin. En vaa mitenkään osaa ymmärtää miten mä sellai onnistuin kaatumaan. Kai jalka tökkäs vaa maahan ja kaaduin sit siinä. Mutta kivat jäljet tuli joo!

Nii ja en menny tänään kouluun, ku olen hieman kipeä, ja päätäki särkee ja toho sit mukaan vielä toi polvi ni mikäs sen parempaa?....

photos126 052 photos126 056 photos126 066
photos126 029
photos111 559

Sitte on kuva musta ja siiristä kesälomalta. Voi ku kaipaan jotenki sitä aikaaa ku oli lämmin ja ihanat kaverit siinä ympärillä! Mutta kaksi viikkoa, niin nähdään taas! Mulla on liiiian suuri ikävä kaikkia :'c
Ja sitten on kuva musta ja emistä sillo, ku olin kesällä toisen kerran tampereella ja käytiin siellä tulitikkutehtaalla.

Mutta aamu on siis menny siinä, että puhistin sitä mun paitaaa ja kauhulla oottelen millane jälki siihen pesun jälkeen jää. Sitte kattellu eri vloggaajia, tai no oikeestaan vain eetua (eeddspeaks). Ja siihen päälle myös hieman muiden miittejä sieltä tampereelta. Ja se miitti siis oli 5.10.! Ja mua ärsyttää suuresti etten ite päässy paikalle kattoo kaikkii noita ihanii vlogaajii :'c Ens kerral si !

Nojoo, nyt niitten salkkareitten parii, tsau!

- ttea -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti