tiistai 26. helmikuuta 2013

valohoito

Heippa! Tää tulee ajastuksella tänne, mut mulle on tullu pari kertaa kysymyksiä tosta valohoidosta, joten aattelin kertoo siitä sit hieman tänne :). Kerron tän jutun sit ihan omilla sanoillani!!

Eli mullehan otettii valohoito aikoja, sillä oon atoopikko ja aateltii et jos se valo auttais muhu ees jotenkin. Varsinaisesti mulla oli nilkoissa paha ihottuma, jonka halusin pois toosi paljon!

Mutta se on siis semmone ns. kone, johon mennää seisomaan (alas tulee kuva) ilman vaatteita ja siel sisäl on niiku pidikkeet josta täytyy pitää kiinni,ja kädet laitetaa sellasee asentoo, jos tietää et esim. kyynärpäissä on ihottumaa. Sitä ennen ei saa rasvata ihoa, eikä mielellään meikata (paitsi silmämeikki, koska sinne pitää laittaa semmoset hassut "lasit")

Kun oot siel "koneen" sisällä, niin muistat laittaa ne lasit (silmien pitää silti olla kiinni) ja hiukset täytyy olla kiiinni! Sit alussa mulla itelläni oli joku max. 5sekunnin pitune se aika, mut sit pisin mikä mulla on ollu tähän mennessä on ollu hieman päälle 3min. Kun aika alkaa, valot syttyy päälle, ja siel tulee semmmone ihanan lämmin ilma :D. Sit ku aika loppuu, valot sammuu ja oven voi aukaista joko ite tai hoitaja aukasee (hoitaja on kokoaika paikan päällä). Hoidon jälkeen täytyy muistaa rasvata ihottuma kohdat, ja vaikka ihan koko vartalo jos siltä tuntuu, sit pukee vain päälle ja se on siinä.
Valohoitoa voi perjaatteessa verrata solariumiin, mutta siinä ei vaa rusketu, heh :D.

kuva GOOGLESTA

Nyt tällä hetkellä mulla loppu ne ajat, mut viime perjantaina mulle otettii viel jokasella viikolle 1 käynti maaliskuun loppuun asti. Tähän mennessä mulla on siis ollu maanantaisin ja torstaisin ajat kello 9. Oon ilone, ku noi ajat loppuu, nii ei tartte aina ilmottaa jokaselle, et "joo mä en oo sillo ja sillo paikalla, ku oon siellä ja siellä" tyylillä.

ttea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti