perjantai 15. helmikuuta 2013

follow your heart ♥

HAPPY VALENTINE'S DAY EVERYONE, näin päivän myöhässä!

tehtii kerran keittiötunneil ihanan näköne kakku emmille, ku läks meijä luokalta hetkeks pois :3
takki/H&M, paita/H&M, kengät/SEPPÄLÄ
 
Wednesday's outfit;
takki/H&M, huivi/H&M, paita/H&M, kengät/CITYMARKET
tosi söpöt kynnet näi ystävänpäivän kunniaks ;)
yesterday's outfit;
paita/GINA TRICOT, shortsit/CUBUS, korut/GLITTER,GINA yms., kengät/CITYMARKET
käytii 6. päivä kattoo iidan kanssa vuonna 85, niiku videossa kerroin! älyttömän hyvä leffa :p

Noni heippa murut ♥ Mun piti tulla eile kirjottamaan, mut ilta meni sit vähä erilailla, mut aattelin nyt sit tulla ku heräsinki jo puol 9 aikoihi suurinpiirtein, ku olin laittanu herätykset tälle aamulle, ku suunnitelmissa oli mennä keskustaa hyvissä ajoin! Mut eei sit lähettykkää, jote kulutan aikaani :D Ku vapaapäivääki saa taas vietellä ;)

Viikko on kulunu mun mielestä tosi nopsaa, ja ei oikein mitään ihmeellistä oo tapahtunu ? btw, viime viikonloppu meni siel synttäreil toosi kivasti, ainaki alkuilta... mut taas loppuillasta en muuta muista ku sen, et taisin viihtyy iha kivasti wc:n puolella, helvetin huono olo oli, ja lähin sit kotii joskus puolen yön jälkee ku mua tultii hakeemaa! No lauantai aamu alko mukavasti, ei ollu yhtää huono olo, ja päätin mennä suihkuu ku vaaatteet ja hiukset ei ollu kovi ihanassa kunnossa... sit laitoin vaatteet pesuu ja menin aamupalalle. OK en voinu paljoo syyä, ku ei ollu yhtää nälkä, mut juotavaa oli pakko saada. Loppu illasta alko sit hieman päätä särkee ja nukuinki sit tunnin päikkärit :).

No koulussa viikko on menny iha mukavan rennosti mun mielestä, ja tänää mulla onki sit vp ;) tarkotuksena ois lähtee tänää viettää pienellä porukalla iiidalle mun ja aleksin yhteissynttäreitä, vaikka ite täytänki vasta maaliskuussa, mut päätettii sit munki synttärit vetää tälle vklp.
Eile oli sit ne penkkarit, ja päästii keskustaa kattoo ku abit ajeli ympäri kaupunkia ja heitteli karkkia. Sit palatti koululle ja saatii lähtee 15 yli 2 kattoo sitä Rekry On;issa, ja tulipaha sitä laitettua työhakemusta ja osallituttua pariin arvontaan:).

Ens viikon perjantaina oon lähössä sit yhen bussilla kohti tamperetta, ja meenki poikkeuksellisesti wiville yöks :). ja sunnuntaina meen emilialle ;) ja onha meil vaikka minkälaisia suunnitelmia lomaa varte, mut niistä myöhemmi! jesh♥

Nyt aattelin lähtee suihkuun ja laittaa itteeni jo hyvissä ajoin valmiiks, ja ois jossain vaiheessa suuntana mennä iidalle :3 Nyt vielä muutama biisi tähän loppuun, bye♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti