torstai 21. helmikuuta 2013

huomenna se matka ja loma alkaa ! JEE



uhh iiihanat somelaiset muijjat ♥
huivi/H&M paita/GINA TRICOT koru/SEPPÄLÄ shortsit/CUBUS

Heippa ihanat ♥ En oo normaalia postausta noin viikkoo kirjotellu, ku siinä videossa kerroinki et oon aatellu erilaisia postauksia, ja osaa olin jo tehnykki. Oha mulla viel tuol säästössä muutama melkee valmiina;) kattoo vaa millo julkasen!

Mutta, huomenna se ois sit viimene koulupäivä ennen lomaa, ja tuun varmaa olee yhteesä joku 3½h huomenna koulus:D heh! Tänää oli muute viimene valohoito ainaki toistaseks, jee! Ja ihoki on jo paaaljo paremi, mitä se oli ennen sinne menoa :p

Nii ja siis huomenna mulla lähtis mikkelistä kello 13.00 bussi kohti tamperetta ♥ huono vaa, et joudun matkustaa iha yksin ja oottaa lahessaki jonkun 45 min :D. ooou! Mutta kyllä minä pääjään;). Kaikki on suunnniteltu miltei valmiiks tota viikkoa ajatella! tulee kyl mahtava loma ! :p

Hoho, eiikai mulla oo muuta asiaa? Tulinpa vaa ilmottaa toisin sanoin, et voi tulla hieman postaustaukoa, ellen järjestä sitä yhtä postausta tulemaan ens viikol.. pitänee miettiä ! tai sit koitan puhelimella kirjottaa:).

Mut, meitsi lähtee kattoo salkkarit, sit pakkaamaan ja viimesimpinä meinasin tehä vähä koulutehtäviä. BYE!♥

ttea

PS. PITÄKÄÄ MAHTAVA LOMA !! ;) KAIKKI ON ANSAINNU SEN!!
btw, hyvää koulun alkua niille, joilla loma on jo lopussa ;)

PPS. Oli muute toosi ihanaa, ku eile paisto aurinko :3 ♥

2 kommenttia:

  1. missä valohoidossa käyt :o kivablogi sulla !!

    VastaaPoista
  2. siitäö oonki ajastanu postauksen, mut siis se auttaa mun ihottumaa, ku oon atoopikko. ja kiitoksia:)!

    VastaaPoista