tiistai 17. syyskuuta 2013

nothing important, are you sure?

Hey! Aattelin nopsaa tulla ilmottamaan, että Jyväskylän yms muut ostokset-postaus on tulossa tän viikon aikana :-) Ja sitten mulla oli se, että tänään oli hops-keskustelu oman ryhmänohjaajan kanssa, ja käytiin läpi enimmäkseen mun top-jaksoa ja kv-vaihtoa, jos mä nyt oon sinne pääsemässä! En malta oottaa ens kuun 14 pvää jolloin saan kuulla, oonko lähössä ens vuoden maaliskuussa Espanjaan tai Unkariin. OUGAAD.

Päätettiin myös jo näin etukäteen, että _jos_ nyt tuun pääsemään, nii minkälaista toppia siellä suoritan ja miten mun näyttöjen kanssa käy. Tultiin siihe tulokseen, että Suomessa tulisin tekemään kaikki mahdolliset näytöt mitä nyt ens keväälle on päätetty. Oon niin onnellinen siitä, että saatan hyvinkin päästä kv-vaihtoon ja siitä että pääsen olemaan valitun ajan ulkomailla ! JA että saan kokemusta sieltä, koska jossain vaiheessa elämää haluan ulkomaille asumaan ja sinne töihin :-) kerrankin toosi ilonen tyttö kirjottaa täällä, hah.

Mutta edelliseen postaukseen. Oon saanut muutaman kommentin sinne ja ask.fm, että miten hienon tekstin oon kirjottanu kiusaamisesta. Kiitokset vaan kaikille :-) Itseasiassa oon itekkin tyytyväinen tekstiin ja siihen miten sain vahvasti ilmaista mielipiteeni asiasta.

Mutta tää tyttö lähtee pakkaamaan, sillä huomenna suuntaan koululle puol 12 ja puol 2 siitä susiniemeen :-) oon menossa Suvin kaa NY24h-leirille ja oon siellä torstaihin saakka. Heippa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti