sunnuntai 1. syyskuuta 2013

HAASTE

1. Kiitä haastajaa
2. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 faktaa itsestään.
3. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
4. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
5. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa.
6. Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut.
7. Ei takaisin haastamista.

Ensimmäiseks haluun kiittää Millaa tästä haasteesta :-)! En ookkaa saanu haasteit pitkää aikaan.
thappiness.tumblr

11 faktaa

1. Oon liian riippuvainen puhelimesta. En voi lähtee yhtään mihinkään ilman sitä! Ja jos huomaan, et se on johonkin unohtunu niin mun on pakko hakea se! :-D

2. Mun on tosi vaikee luottaa ihmisii. Oon nii monta kertaa luottanu väärää ihmisee, ja sen takia joutunu kärsii siitä. Aika paska tunne sellane, ku kuulee et sun juttus on levinny ja tiiät et oot kertonu sen ainoastaa 3 ihmiselle. Ja tiiät, että ne kaks muuta ei oo pystyny levittämään sitä mitenkään.

3. Oon hakemassa ulkomaille kv-vaihtoon koulun avulla, ja se tarkottaa sitä että lähen sinne työssäoppimaan ja tutustumaan sen maan työelämään ja kulttuuriin. Siitäki postaan myöhemmi lisää!

4. Pelkään menettämistä, ahtaita - ja korkeita paikkoja. Nää on varmaa kolme pahinta asiaa, jota mä pelkään, ja kaks viimestä asiaa on ne joissa meen myös paniikkii jos oon liian pitkää jossai korkeella tai ahtaassa paikassa.

5. Mulla on neljä sisarusta. Kaks isoveljee, yks isosisko ja yks pikkusisko! :-)

6. Mun itsetunto on kohentunu tässä parin vuoden aikana tosi paljon! Oon joutunu kestää kumminki vaikka minkälaista p*skaa, joka on opettanu mua tosi paljon ihmisistä ja muiden mielipiteistä.

7. Alotan autokoulun tossa tammikuussa ja täytän 18 maaliskuun alussa ;-) uujee

8. Oon ottamassa huulikorua ens maaliskuussa, ja haluun myös tatuoinnin ja otanki heti ku on vaa hyvä mahollisuus siihen.

9. Oon luonteeltani aika sosiaalinen, tosin uusissa tilanteissa ja uusien ihmisten kanssa oon aluks aika hiljane kunnes oon tutustunu ja tottunu tilanteeseen :-) Ja mun mielestä, muhun on myös helppo tutustua.

10. Oon vetäny kunnon kännit vain yhen kerran.

11. Oon herkkä ihmine. Jos esim elokuvassa tapahtuu jotain surullista niin alan itkemään :-D tai ainaki muutama kyynel sattuu ehkä valumaa poskia pitkin.

Heels, Head & Standards | via Facebook
Tornei-me insano | via Tumblr#EsCosaDeNerds# | via Facebook

Vastaukset 11 kysymykseen

1. Mihin maahan haluisit matkustaa?
- Espanjaan, Unkariin, Englantiin.
Nää tuli ekana mieleen, mutta niitä on kyllä toosi monta muutakin!

2. Lempielokuva?
- Titanic on ollu aina yks lemppareista, mutta se hannu&kerttu-noitajahti oli tosi hyvä! 

3. Millä paikkakunnalla haluaisit asua? Miksi?
- Tampereella, koska se on just sopivan kokonen ja muutenki ihana kaupunki :-)
Myös Kuopio vaikuttaa hyvältä ;-)

4. Sipsit vs karkit?
- Karkit. Tää myös riippuu tilanteesta.

5. Mikä oli viime kesässä parasta?
- Tampereen 2 reissua, asteen keikka, ne savonlinnan ja kerimäen yms reissut :-)
Oon myös tehny kooste videon mun kesästä voitte kattoo sen tästä! KLIK !

6. Oletko ikinä hypännyt benjihyppyä? Jos et haluisitko?
- En oo koskaan! Mutta mä haluisin tehä sen, vaikka korkeita paikkoja pelkäänki.

7. Harrastatko mitään?
- En harrasta, ja bloggaamista en tähän laske.

8. Käytätkö merkkivaatteita?
- En käytä, koska mulle ei oo väliä onko vaate/kenkä yms merkkituote vai ei.

9. Käytkö suihkussa aamulla vai illalla?
- Iltasi yleensä ja tosi harvoin aamulla.

10. Lempiväri vaatteissa?
- Sanoisin, että musta / harmaa / pinkki / valkone :-D eli lempparivärit!
Tietty käy mulle jotkut muutki väriset.

11. Oletko tyytyväinen elämääsi tällä hetkellä?
- Aika tyytyväinen :-) Pitäis ottaa vaa selvää parista asiasta, nii sitte kaikki taitaa olla hyvin!

You....LoveHeels - Girly

11 kysymystä teille

1. Mitä ootatte tällä hetkellä kaikkein eniten?
2. Salmiakki vai suklaa?
3. Minkä puhelimen omistat?
4. Minkälaista musiikkia kuuntelet?
5. Ootko aamu- vai yöihminen?
6. Mitä mieltä oot maahanmuuttajista?
7. Mikä on sun oudoin tapa?
8. Ootko johonkin asiaan/esineeseen/ihmiseen tai mihin vain riippuvainen?
9. Tyhmin ja noloin tapahtuma, mitä sulle on käynyt?
10. Juotko alkoholia tai poltatko? Jos kyllä, kuinka useesti?
11. Mitä haluaisit muuttaa maailmasta?

zzZZzzZz
Zzzz.... | via Facebook

Tässä kohtaa mun pitäs haastaa 11 bloggaajaa, mutta en jaksa alkaa ettii ja miettii ketään erityistä, joten tän saa tehä kuka vaiin! Jos teette, nii linkatkaa mulle se postaus nii käyn lueskelemassa :-)

Ja viimene kuva kertooki, mitä mä aijon seuraavaks tehä! Nimittäin mä lähen nukkumaan, koska en jaksa enään yhtää valvoo ja oon iha väsyny :-D hah öitä ihmiset :*


- ttea -


2 kommenttia:

  1. Hellou! Päätin tarttua haasteeseen näin pari kuukautta myöhässä, mutta jos haluat käydä tsekkaa vastauksia niin go ahead :>
    http://reikyrou.blogspot.fi/2013/12/in-finnish-suomeksi.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo, kiva juttu! ^^ ja käyn tottakai tsekkaamas c:

      Poista