lauantai 14. syyskuuta 2013

anna anteeks kaikki mitä sanoin, tiedät sisimmässäsi mitä niillä tarkoitin.


 photo photos119030_zps523ef1f2.jpg 
 photo photos119033_zpsa0bb8b98.jpg 
toppi / kirppis (lindex, uus)   kengät / anttila?   laukku / kirppis (H&M), tampere   neuletakki / H&M
 photo photos119042_zpsae8c9ba8.jpg  photo photos119048_zps2a26d4ca.jpg  photo photos119071_zps9a06b540.jpg  photo photos119081_zps05103bf8.jpg

Heyy :-)! Viikko on taas vierähtäny, ja tuntuu et se on oikeesti menny himo nopsaa :o No tiistaina oli tutor tapaaminen, keskiviikkona attotuntien päivä, torstai vapaata, eile 8-14 ja tänää jouduin herää 7 ku koulu alko 8 :-D oliko ees hiema outoo mennä kuudeks tunniks kouluu :o okei se vierähti kyl siihe 7h.. kolme viimestä kuvaa onki tältä päivältä, mitä kaikkee herkkuja kokit oli väsänny tilaus hommaks ;-) tai no noi salaatit oli meille! No mut nyt on täs pari päivää vapaata, ja tiistaina sit taas kouluu.

Keskiviikkona ja torstaina oon NY24h-leirille susiniemee, ja oon aika varma etten oo menossa torstaina sen jälkee kouluu :-D tuun kumminki valvomaan sen yön siellä.. nii kui moni jaksais mennä venäjän ja matikan tunneille? nobody! 

Annoin tänää mun ryhmänohjaajalle kv-vaihtoon hakemuslomakkeen, ja juteltii siitä et millasta se sit tulee olemaan ja mitä kaikkee mun pitää tehä ennen matkaa ja sen jälkeen. Joo tiiän et mulle tulee kauhee stressi niiitte tehtävien kanssa, mut otan tän asian haasteena ja uutena kokemuksena jos mut valitaan sinne! Tasan kuukausi, 14.10, tuun kuulemaan että tuunko pääsemään ens vuonna vaihtoon vai en. :-) Kerron siitä vasta sitte tarkemmin, että mihi oon menossa ja miten pitkään jne ;-) BYE

xoxo,
ttea

ps. 170 teksti :-D!!


2 kommenttia:

  1. Sähän oot tääl puhunu et kui sä et osaa oikee lausuu englanninkieltä/ puhua sitä..:D ni onks sun mitää järkee lähtee johonkin vaihtoon?

    VastaaPoista
  2. Joo nii oonki puhunu, mut en lähekkää vaihtoon sen kielen puhumisen takia vaan kokemuksen. Pystyn kumminki parantaa kielitaitoa siellä, ku osaan perus sanaston englannista ja se riittää mulle. Ja ne ketkä on mennyt vaihtoon meijän alaltaki, ni sanoo ettei heillä oo ollu mikään paras kielipää mutta pärjännyt hyvin perus sanastol ja elekielellä :-)
    En oo jättämäs mahollisuutta sen takia, kun en osaa hyvin englantia.

    VastaaPoista