tiistai 13. elokuuta 2013

my summer holiday -video

Heiips everybody! Mulla on ollu tosi kiva viimeinen "lomapäivä", vaikka se kotona on mennykkin :-D. Sain eilen joskus puol 1 yöllä idean siivota mun vaatekaaapin, ja sen idean myös toteutin. Ah, kyllä se jotenkin piristää kun sai siivottua sen alusta loppuun :-)!

No mut pääsinki vasta kolmen jälkeen nukkumaan ku tekstailin parin kaverin kanssa ja kuuntelin musiikkia hiljalleen.. kovaan en tosin voinut, ku nita oli jo nukkumas ja sillä alkoi koulu tänään. What ever, se siitä.
Tänää heräsin kumminki jo yhdeksän jälkeen, ja menin alakertaan. Mun huone vielä siinä vaiheessa oli ku pien sekasorto, ku vaatteita oli lattialla ja jotai tavaroita, ku en vielä tiennyt mitä teen niille "ylimääräsille" vaatteille :-D.

Myöhemmi aukasin sit tietokoneen, ja päätin tehdä sen mun kesäpostauksen, josta puhuinki jo eilen. Ja myös sen sanoin, et keksin jotain erilaista ;-) ja sainki jo eilen idean tehdä videon mun kesästä! hah. Onha niiitäki joskus näkenyt joillakin, mutta nyt ei oo kaiketi tullut vielä yhtään vastaan! Ainakaan niissä blogeissa, joita mä luen. Mut turhaa mä tässä vielä kirjottelen, ku eiköhä se video kerro hieman enemmän ;-)!

Ainii, tää on perjaatteessa mun "ensimmäinen" video, jonka muokkaan kunnolla! HAH



xoxo ttea

Joo, mut meitsi lähtee koneelta ja meen suihkun alle ja sit nukkumaan, ku huomenna se koulu sit alkais kello 8.00 ! Ja ette ikinä arvaa, mitä mulla on ekana kolme tuntia? .. hah ruotsia! siis really?! No mut sit on äikkää 11-14, mut onneks oon 11.30-13.00 pois tunnilta, ku lähen tutoroimaa ekan vuoden opiskelijoita ;-)!

2 kommenttia:

  1. Hah oisiy nähny mun ilmeen ku toi biisi enne tota nitan konfirmaatio-juttua alko :-D:-D mutta tää oli tosi kiva ja erilaine ku muitten kesäpostaukset :) sun pitäs tehä enemmä videoita !

    VastaaPoista
  2. Haha mä voin jokseenki kuvitella :-D yleensä ku en sellasta musiikka kuuntele! mutta kiitos paljo:) ja voisha sitä joskus harkita, et tekis niitäki enemmä, vaikka just tämmösii erilaisia :-)

    VastaaPoista