tiistai 6. elokuuta 2013

answers to your questions, vol 2.

Facebook
- Suklaa vai toffee - suklaa
- Karkit vai sipsit - karkit
- Fanta vai cola / pepsi - coca cola on parasta!
- Tietääkö sun vanhemmat että bloggaat? - kyllähä nuo tietää :-)
- Onko sulla eläimiä? - on meillä yks koira, Tara♥
- Ootko värjänny hiuksias? - olenha mä muutamaan otteeseen :-D
- Tumma vai valkosuklaa ? - valkosuklaa, koska en tykkää tummasta suklaasta. Maitosuklaa on kaikkein parasta kyllä!
- Lempiväri ? - musta, valkoinen, pinkki ja harmaa
- Housut vai hame ? - riippuu tilanteesta, mutta housut yleensä
- Lemppari silmien väri ? - tykkään ruskeista silmistä !!
- Lempiruoka ja juoma ? - lempiruoka; kanaruuat / tortillat ja lempijuoma on kylmä coca cola :-)
- Kissa vai koira ? - koira ehottomasti. en oo oikein kissa ihmisiä!
- Farkut vai lökärit? - öäh farkut, mutta iha kotipäivinä lökärit :-)
Tumblr
3 asiaa mitä tarvit joka päivä? - ömm, musiikkia, hiusharjaa ja puhelinta
3 asiaa mistä et luopuis ikinä? - musiikista, läheisistä ja puhelimesta. Tähä voisin listata myös vaikka mitä, mut äh kolmea kysyttii :-D
Panda vs Koala? - panda.
ranskikset vs lohkoperunat? - ranskalaiset. en oikee tykkää lohkoperunoista.
Tampere vs Helsinki1? - Tampere ehottomasti! Helsinki varmaa on kiva kaupunki, mut liian iso mulle!
miksi et tykkää asua mikkelissä? - suoraan sanoen paska paikka. En tunnu kuuluvan joukkoon, en tykkää ihmisistä ja "pieni" kaupunki, jossa kaikki tuntee kaikki melkein joten juttua kulkee ympäri kaupunkia.
mihin tahdot sitten muuttaa ja miksi juuri sinne? - Noh, varmaa edellisestä tuli ilmi, etten tykkää Mikkelistä ja siis varmaa oon sanonu, että haluan muuttaa Tampereelle, ja se tuntuu siltä "oikeelta" kaupunkilta mulle. Ja on just hyvän kokoinen :-)
lempi bloggaajat/vloggaajat? Ekasta osiosta kattokaa kysymys 1 niin näätte lempi bloggaajat. Ja vloggaajista seuraan; Eetua (eeddspeaks)Jasminea (Aamihh)SoikkuaPyhisvlogiaMentaalisavukettaSekopaa92:sta, ja VLOGthunder:a
3 asiaa jotka haluisit saaha huoneesees/muutta huoneessas? - muuttaisin hieman suuremmaksi, haluaisin isomman sängyn ja muttaa sisustus ja kalustut kokonaan uuteen :-)
tykkäätkö lakata kynsiä? - kyllä mä joskus tykkään. 

Untitled
Korkkarit vai tennarit? - Tennarit, mutta korkkareistaki tykkään!
Hame vai mekko? - Mekko varmaa
Toinen (ja kolmas) nimi? - Maarit
Mihin kolmeen asiaan kiinnität huomiota pojissa? - Hiuksiin, silmiin ja vaatetukseen
Ootko ollu lentokoneessa? - En ole
Blondi vai brunette pojilla? Entä tytöillä? - Ei mitään väliä kummassakaan. Mutta kiinnostun ehkä enemmän jätkistä, joka on brunette
Paras ystävä? - Emi
Hevonen vai lehmä? - Jaa a, hevonen varmaa ? :-D
. | via Tumblr
Unelma hiukset? - Tummat ja tuuheat. Nykysiin vois tulla pituutta hieman lisää. Nii ja alta vaaleat!
Lemppari biisi? - apua! Ei mulla oo vain yhtä lempparia, mutta Zara Larsson - UncoverComeetta - Niin kauan ja Viviana & Markus kokemus - Perhosii vatsas
Suurin toiveesi? - Tää on kyl oikeesti vaikee! Sillo ku luin näitä kysymyksii, ni pysähyin tän kohalle ja aloin oikeesti miettimää mun suurinta toivetta, mut en oikeesti osaa sanoa mikä se ois. Ainakin, että läheiset pysyy terveenä, niin kuin minä itsekkin ja sit et pääsisin matkustamaan mahdollisimman paljon !
Suurin menetyksesi? - Tällä hetkellä ku mietin, ni ei mulle oo vielä tullut mitään suurta menetystä, mutta uskoisin et läheisin menettäminen ois raskainta ja vaikeinta mulle.
Parhaimman näköinen mies? Lukekaa täältä! (KLIK)
saat ottaa 5 ihmistä mukaan autiolle saarelle.. ketkä ne olisi? - En mä osaa valita viittä o.o! Kaikki kaverit tampereelta! piste.
sitten saat ottaa viellä 5 asiaa sinne mukaan.. mitkä ne olisi? - Musiikkia, riittävästi ruokaa ja juomaa, veneen, tulitikkuja jajaja kameran.
Bestfriend
5 hyvää asiaa itsestäsi? - Huumorintajuus, positiivisuus, osaan kuunnella, hiukset jaja en suutu helposti eli oon kärsivällinen.
2 parhainta asiaa ulkonäössäsi? - Huulet ja silmät.
5 huonoa puolta itsessäsi? - Joissain asioissa oon aika pessimisti, en osaa englantia vaikka haluaisin, en oo mikää aamuvirkku eli tykkäisin vain nukkua, liiallinen kiltteys eli oon itteni mielestä joissain asioissa ihan liian kiltti, mutta on myös asioita joissa pidän puoleni! ja sit viimesenä mulla on huono itsetunto, vertailen itteäni ja tunnen olevani huonompi ihminen ulkonäöllisesti useinmiten, vaikka kukaan ei olekaan täydellinen. Mutta mulla on itsetunto parantunut reilusti näin parin vuoden aikana!
2 huonoa puolta ulkonäössäsi? - Haluaisin olla jonkun 10cm lyhyempi ja sit se, et mulle tuli yhessä vaiheessa kauheesti anoilta haukkuja mun painosta ja ulkonäöstä, nii oon sujut itteni kanssa, mutta ainaha voi parantaa painoa tai pitää muutenki ittensä kunnossa. 
Elokuva, jonka voisit katsoa aina uudestaan ja uudestaan? - hmm, en kyl osaa sanoa :-D
Mitä tekisit 10 000 eurolla? - Ostaisin itselleni hyvän kameran, lähtisin ulkomaille hyvän porukan kanssa, shoppailisin ja tekisin juuri sitä mitä haluaisin. Auttaisin myös läheisiä, jos heillä on tarve :-)
Mitä teet mieluiten lauantai-iltana? - Viettäisin joko aikaa hyvällä porukalla, tai sit olisin vain kotona, tekisin hyvää ruokaa ja kuuntelisin musiikkia ja katsoisin hyviä ohjelmia tai elokuvia!
. | via Facebook

Kolmas osa on tulossa sit jossain vaiheessa!
Ostospostauski on tulossa! ja samalla tampereen reissusta!
hihi.

xoxo ttea

!!!!ps. kuvat we♥it:sta!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti