maanantai 26. elokuuta 2013

KUOPIO!

Menin perjantaina iralle ja ollille yöks, koska tarkotuksena oli lähtee seuraavana
aamuna mahollisimman "aikasin" liikkeelle :-).
Lauantai aamuna heräiltii siinä kaheksan aikoihin, ja liikkeelle päästiin joskus puol 11, jee!
Automatka Kuopioon meni mun mielestä tosi nopeesti o.O oltiin joskus enne puolta 1 jo perillä.
Tokassa kuvassa onki, että meillä oli tossa vaiheessa vielä 16km matkaa jäljellä!
Saavuttiin sitten viimeinkin matkukseen ja siinä samalla ikeaan :3 happy girl, olin siinä vaiheessa.
Paikka oli uskomattoman iso! Eka käytiin Matkus läpi, ja löytyhän sieltä muutama asia mukaan ;-) happyhappy. Ja sit mentiin kiertää se aina vaa ihanempi paikka, nimittäi ikea. Oikeesti mä nii lovetan niitä
kaikkia keittiöitä ja huoneita! Ja löysin mä mun unelma keittiön, sohvan ja "olohuoneen" HAH.
Muutaman kuvanki kerkesin asusta ottaa. Olin nii haltioissani tosta paikasta, et kuvaamiset muutenki jäi aika pieneen! Tarkotuksena ei siis ollukkaa ottaa jokasesta asiasta kuvaa :-D
Saturday outfit
Farkkupaita / Lindex   Toppi / Gina Tricot   Lompakko / Gina Tricot   Kaulakoru / Gina Tricot
Kotiin päi lähettiin sitte ajelee joskus viiden jälkee. Paikkahan meni siis lauantaisi kiinni kuudelta. Harmi :-D!
Pysähyttiin loppujen lopuks Varkaudessa (sitäki enne kyl ABC:llä), ja käytii ostaa ruokaa reissulle mukaan. Ja mullaha oli vielä se yks lahjakorttiki mäkkiin XD no oikeestaan bic mac-ateriaa en ollu vissii syönykkää yli vuoteen ja nyt ku söi, ni hyi ku tuli huono olo. Sainpa ainaki pahimman nälän pois :-)
Mikkelissä oltiin sitten ennen kasia!
Lauantaina ku saavuttiin otavaa sitte vielä myöhempää, nii mittasin kuumeen. Siis oonha mä tässä miltei viikon ollukki kipee, ja viime viikon alussa oli lämpöö, mutta kävin koulussa sillä oli oikeestaan pakollisia tunteja missä mun piti olla. Noh nyt sit kurkkukipu pahentu ku lähettii ajaa kuopiosta kotia päi (päivän aikana ei ollu siis oikein mitään) ja kuumetta oliki sit sillo illalla semmoset 38.4 :-).... shit!

Lepäilin eile aamusta sitte Taran kanssa ja siivosin mun huoneen ja järjestin kaiken uudellee. Oli kyllä tosi järkevää kipeenä, mutta en halunnu vaa levätä sängyllä ihan koko päivää. Ja oliha mulla juttuseuraa koko ilta :3
Viimesessä kuvassa näkyy hieman mun uutta huonetta, jonka laitoin eile kuntoon. Vielä on tekemistä mutta suurinpiirtein se o valmis! Ja kuvassa näkyyki mitä ostin ikeasta ;-)

Ostospostaus tulee myös tässä lähiaikoina, en haluu kyllä pitkittää sitä nii paljo ku viimeeks meni XD
Mutta ei tässä muuta, latailen muutaman biisin vielä puhelimeen ja taijan mennä ottaa jotain suuhun.
BYE!

- ttea -


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti