keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

huomenna se matka alkaa ! :3

kuvat; we♥it

hello darlings! lupailin eile, et tuun kertoo siit jutusta et mihin oli eilen vielä 2 päivää, mutta nyt on enään 1 päivä! Tai no jos tarkasti haluu ajan nii : 19h ja 11min! omg, eli kello 13.00 huomenna mulla ja nitalla lähtee bussi kohti tätä kaupunkia: ....
kuva; google
..... eli T.A.M.P.E.R.E.T.T.A !! 

ouh gaad, mä oon nii hemmetin ilone ja innoissani, et tuun pääsee taas tonne rakkaus kaupunkii! Siitä onki joku alle 4kk ku oon viimeeks ollu, joten joha on aika päästäkki ;) ohjelmaa on kyl suunniteltu, ja oon kaikkein ilosin siitä, et nään mun isoveljen ja parhaan kaverin ja kaikki muut tärkeet ja ihanat kaverit pus.

Siihen siis viittaa hieman tuo mun tekemä kollaasi WeIt:sta otetuilla kuvilla! Eli pääsen pitämään hauskaa ja viettää kesälomaa parhaan kaverin, emin, kanssa Eli voi olla, ettei tänne tuu mitään tekstiä noin viikkoon, enkä usko et juhannuksenakaa oon tulossa tänne ;) ja juhannuksesta on tulossa yks parhaimmista, mut siitä kuulette vasta valitettavasti sen jälkeen! koska haluun olla varma et se onnistuu, enkä taho hehkuttaa tänne enne ku oon varma.



xoxo ttea


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti