tiistai 18. kesäkuuta 2013

en tarvii muutaku sut, mä taidan olla rakastunut


Heips! Päätin kumminki näi viisaasti tulla kymmentä vaille 1 yöllä kirjottelemaan tänne teille.. hups:D mut siis mut siis tähän asti mulla on ollu oikeesti iha parasta tampereella! ok, tottakai hermotki on tyylii ollu pinnassa ja vesisade on hiema masentanu mua, mut muute on ollu tyylii parasti c; Lauantai oli varmasti ikimuistoisin päivä täällä, ja siihe tyylii liittyy kollaasinki kuvat! Mut mä lupaan et tosta lauseeesta ja kuvista tuun kertoo teille vielä enemmä täällä blogin puolella.

Mua harmittaa ku tääl nyt tyylii 2-3 postauksessa on ollu we♥it:sta otettuja kuvia, mut ei oo vaa ollu kuvia. Ja täällä tampereella en helposti oikein pysty edes laittamaan kuvia koneelle :D
Tällä hetkellä oon lielahessa, mut huomenna muutan taas pispalaa emille!

Ainii sunnuntaina oli minnan rippijuhlat, ja olin ihan vapaa ehtoisesti kirkossa! omg. Mut siis juhlat oli muuten kivat :) ja muuten oon tyylii ollu joka päivä kaupungilla. Siellä pyöriny koskarin ja uniikin ja keskustorin luona. Huomenna ois sit tarkotus mennä särkänniemee nitan ja ainaki eminkanssa. Muista en vielä tiiä.
Nii ja yks huono puoli täällä ollessa on se, et muutama tärkeeki ihmine on tyylii lähteny matkoille :c enkä nää niitä ollenkaa tai enää!

Noh joo, taijan lähtee nukkumaan, et heräisinki vielä aamulla hyvissä ajoi;) Mut vielä muutama biisi loppuu! Ja yks niistä on kuulema omistetttu mulle ;)







xoxo ttea

4 kommenttia:

  1. tyyliii tyyliiii tyyyyyliii -.- tyylii tosi ärsyttävä postaus

    VastaaPoista
  2. okok :D jos sua TYYLII ärsyttää älä lue;) en oo koskaa pakottanu.... lol

    VastaaPoista
  3. Sulla on jotai ihme ihkusanoja mitä otat muilta aina tuolla tampereella ? Viimeks sanoit aina himokivaa himositä himotätä ja nyt tyyliityylii :D..

    VastaaPoista