torstai 2. toukokuuta 2013

shoppping

CUBUS  (tampere)
SPIRIT STORE (tampere)
GINA TRICOT (tampere)
CUBUS (tampere)
emin synttärilahja♥ EXPRESSIONS (tampere)
huulikorupallot / CYBERSHOP (tampere)
SEPPÄLÄ
KIRPPIS ("alkuperää" en tiijä)
CUBUS
vas. KIRPPIS ("alkuperää" en muista:d)
oik. GINA TRICOT
GINA TRICOT (uusin ostos)
SEPPÄLÄ
SEPPÄLÄ
TOKMANNI
GLITTER
GINA TRICOT
rakkaus kengät♥ KIRPPARI (Duffy)
GINA TRICOT
SEPPÄLÄ
TOKMANNI
TOKMANNI (tampere)
iidan synttärilahja♥ SEPPÄLÄ

Heipppa daarling ♥ oho, mihin on aika taas menny? tuntuu, että tää vuos amiksessa on menny himo nopeesti! en osaa uskoo et ens syksynä olisin jo amiksen tokalla :o menossa nopeeta tietä kohti tarjoilijan koulutusta!

Uu, sen verra oon saanu aikaseks, et oon nyt saanu vihdoin otettua kaikista mun ostoksista kuvat jotka on kertyny mulle hiihtolomasta asti tähä päivää saakka :D jeeee!

Mulle ei oo kyl tapahtunu mitään erikoista, ja onkoha sekää mitään uutta? Vappuki oli ja meni, ja vietin sen ihan kotona, ku ei mihinkää jaksanu eikä oikeestaa ollu innostusta mitenkää päi "juhlistaa" vappua.
Koulussa on ollu vaa jotain vappubrunssi hommeli ja tänää oli pöytiin tarjoilu. Niiku on huomennaki, ja mää toimin tarjoilijana.

Ens viikolla onki paljo juttuja, koska no maanantaina on perus koulupäivä, ja suuntaanki siitä lehmuskylää iralle ja ollille. Sit tiistaina lähen NY24h-leirille susinimee, joka kestää keskiviikkoon, ja sit meen ristiinaa ja siitä uuestaa kaupunkiin tekee englannin uusintakokeen... NICE.

No mut, ei mulla muuta! Tulin vaa vihdoin ja viimein jakaa teille nää mun ostokset ku liian pitkää oon niitä luvannu :d ..ja pidin lupauksen;) Nyt meeen, heibbba!



xoxo ttea


ps. mulla on teille videota! sen piti tulla jo ti-ke, mut laitan sen vklp.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti