lauantai 18. toukokuuta 2013

kahdeksastoista. viidettä. kaksituhattakolmetoista.

1. lol  2. kuvailua
3. nom, koristelin muffinit :3 4. kattausta
takki / VERO MODA  |  huivi / GINA TRICOT  |  laukku / NAHKATAVARA  |  kengät / TOKMANNI
1. menossa Joensuuhun keskiviikko aamuna 2. joensuuussa!!
3. käytii suvin kaa cubukses reissun aikana.. 4. ja wc:n peilitenuilua
paita / GINA TRICOT  |  aurinkolasit / SEPPÄLÄ  |  kengät / ?

1-4. käytii nitan kaa torstai iltana kuvailee c:
paita / H&M (joensuun ostos)  |  shortsit / CUBUS
..ja loput kuvat onki tältä päivältä!

Heippa ♥ Viikko on menny himo nopeesti taas, mut silti tosi kivoissa merkeissä :p Ma-ti, meni vaa Innossa töissä 8-15, ja tiistaina lähinki si kolmen bussilla rantakylää ja menin käymää parturissa :3 niinku kuvissa näkyyki, ni hiukset lyheni 2-3cm ja otsahiukset palas mun elämää.. taas! siitä menin sit käymää mantan luona :) kotii läksin si viiden bussilla.

Keskiviikkona oliki sit 7 herätys, ja lähettii puol 8 ajaa kaupunkii äitin ja nitan kaa, ku ne heitti mut koululle. Meillä nimittäis starttas bussi kello 8.00 koulun viereltä kohti Joensuuta! Matkan syy oli tietenkin Taitajakilpailut, joita loppu peleis seurasin jonku 15min:D ja koko areenalla olin suvin ja sanelin kaa semmoset 30min yhteesä! Meitä ei sinänsä kiinnostanu koko juttu, ja siks lähettii suunnistaa keskustaa kohti.
Viimesimmissä kuvissa näkyyki mun paita, jonka bongasin joensuun H&M:ltä! jeij!

To-pe, meni taas Innossa, ja torstaina olinki si 12-17.10 (piti olla 18), koska nitalla oli esitys niitten koululla, jota halusin mennä seuraa :). Perjantaina olinki sit koulussa 8-14, ja sen jälkee hiippailin kauppoihi, ja si iran kyydil kotii :) Värjäsin siis hiukset sillo tiistai iltana, ja eile sit blondit uuestaa, mut jostakin syystä mun hiukset tummeni ? ja etuhiuksii ei tullu mitää vaalehkoa väriä..?:D outoa. Ens kerralla ostan jonkun toisen "blondin" värin!!

Tänää sit ollu kyyti ongelmia, nimittäi mun ois pitäny päästä puolen päivän aikoihi r.kylää, mut tässä mä koneella oon vielki, ku kyyyti peruuntu, enkä oo löytäny mitään muutakaa kyytii. Ja r.kylää oon menossa siks, ku minnakulta tuli eile mikkeliii ;3♥ jeij! MUTTA palataan taaas!


xoxo ttea


ps. koulupäivä ois ensviikolla 4 ! ja pe-su oonki töissä otavan kevätpäivillä, ja sit
27.5. onki viimene koulupäivä, joten yhteesä oon vielä koulun kaa tekemisissä
KAHDEKSAN PÄIVÄÄ !! ja si loma ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti