lauantai 20. huhtikuuta 2013

kuvapläjäys viikonlopulta part1.


YES, vihdoin kuvaa mun tarjoilija vaaaatteista :)
1. wuhuu löyettii iran kaa meille tulevaisuuden lippikset♥
2. little sisterin kanssa autossa
1. to-pe olin susiniemessa iidan kanssa, koska päästii tutoreiks :p PARAS leiri!
2. pe-la olin sit salmella iran luona yötä, ja kuva otettu tänä aaamuna
koru | iran   paita | gina tricot   kengät | anttila?

Heippa muruset♥ mulle on näköjää tullukki tavaks kirjottaa kerra viikossa.. :D mut siis maanantaina oli arviointi mun toppi jaksosta, ja wuhuu sain 3 !! omg. No sillo oli viel työvuoro ja tiistainaki oli 10-17.
Keskiviikkona pitikin jo palata koulun penkille. Oliha se outoa päälle kuukauden jälkee nähä kaikkii, mut oliha se kivaaki:). Päivä meni nopsaa ja sen jälkee lähinki tunniks pyörii iran kaa kaupungille.

Torstaina mulla alkoki tutor-leiri! Bussi läks koululta siinä puol 9 aikoihi aamusta, ja oltii iidan kaa reippaina lähtee susiniemee koulutukseen! Noh, paikanpäällä vietii kamat huoneisii jotka oliki päätetty jo. Pääsin iidan kaa samaa ja si sotelta tuli pari henkilöö meijä kaa.
Päivä meni toooosi kivasti, oli ruokaa, pelejä, pinssien tekoo, kilpailuja, ryhmätehtäviä ymsyms. Sillo ku oliki toi kilpailut nii mun ryhmä voitti koko jutun, jee! c:
Illan aikana tuli tutustuttua tosi moneee hyvää ihmisee, joittenkaa si juttelin ja tuli siin pelattuuki parin kaa pelei ja näi. Mahtava leiri ku mahtava ryhmä! c;

No mut perjantaina oliki si lähtö, ja kyllähä se mua ainaki harmitti :c no siitä suuntasin bussil koululle, hain tarvittavat paperit ja menin kaupunkii iidan ja iran kanssa. Iida kyl häippäs aika äkkiä pois ja nähtiiki si marikaa.. Meijän piti mennä moikkaa Teuvo Lomania stellaa, mut tytöt päättiki et lähetää jo heti kolmen bussil pois...... no siis eli mä menin iralle yöks. Salmel oli iha kiva olla, käytii iran kaa kuvailee ja yläpuolel onki si kännykäl otettuja kuvia. Anteeks jos ette nää kunnol, mut en halunnu et tulee kauhee lista kuvia nii laitoin si pari kuvaa vierekkäi:D OK, nyt tää teksti alkaa mennä iha tyhmäks, jote lähen varmaa pois koneelt ja nukkumaa :D ..on tullu hiema valvottuu ja ei oo tullu nukuttuu hyvi ! Mut to-la päivät on ollu helvetin mahtavii! c: .. ok, kyl sitä p*skaaki sai kuuulla -.-


heippa hömelöt♥
ps. kameran kuvapläjäys tulee myöhemmi


ttea


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti