perjantai 12. huhtikuuta 2013

-en anna minkään liian pitkään muhun vaikuttaa-


Farkkutakki | Äidiltä   Kaulakoru | Glitter   Topit | Cubus  

Heippa pupuset♥  Viikko on taas vierähtäny tosi nopsaa, ja se onki menny töitten ja kouluhommie tekemisellä! Töissä on menny hyvi, saanu näytettyä kaikki ensimmäisen vuoden näytöt ja tehtyä niistä näyttösuunnitelmat! Oon nii hemmeti helpottunu ku se on hoidettu alta pois.

Vielä ois kestettävä koulutehtävät! Kaikki fyysinkan tehtät OK, enkun tehtävät OK (paitsi yks tehtävä keske) ja sit elokuvapassista puuttunee parin elokuvan kattelut ja pari muuta tehtävää, hups. ja tää ens viiko tiistaihi o aikaa tehä.. kattoo ny mite kerkeen! -> pakko keretä!

No mut viimesessä kuvassa nääätteki mun uuden paita ostoksen :3 oon nii rakastunu toho valkosee pitsipaitaa! Ainii siitä tuliki mielee, et ostoksen on tulossa ...ehkä.. viikonlopun aikana, ja joo mää tiiän et lupailin sitä aikaa sitte, mut äh se on jääny :c syytän ny omaa laiskuuttani ja ajan tuhlausta kaikkeen muuhun!
Nii ja onha mulla hihassaki jo ainaki kaks postausta tulossa ;) hhoho, en vaa paljasta niitä vielä!

Ainii mua harmittaa yks juttu... puhuin et olin sillo hiihtolomalla k-13:ssatoista ja chillhousessa, ja tänää onki tampereel si vissii tän kevään viimone k-13 :c mua niiiiin ärsyttää ja harmittaa ku en oo just nyt ihania ja himo tärkeitten kavereitten kaa siellä viettäää kivaa iltaa! ...No mut onha kotonaki kiva olla:)

Mutta minäpä taijan mennä! Ira ja Olli on piakkoi tulossa viettää tähä iltaa, huomenna vapaa päivä ja maanantaina topin arviointi kello 10.00 ! wuhuu :p kaikki ok, paitsi ne ...tehtävät.. :D mut keskityn niiihi huomenna ja sunnuntaina, BYE !!

ttea


I believe that everything happens for a reason. People change so that you can learn to let go, things go wrong so that you appreciate them when they're right, you believe lies so you eventually learn to trust no one but yourself, and sometimes good things 
-marilyn monroe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti