perjantai 5. huhtikuuta 2013

CUP BEAT -videota



Heii muruset! Hups, aikaa on taas menny ku oon viimeeks kirjotellu.. anteeks :c mut siit nyt siihen erilaiseeen videoon! Eli lupasin teille jo aiemmi et jotain erilaista tulee tänne, ja nyt sain sit ladattua tuon videon ja muokattua sitä hieman c: 
Mitä mieltä ootte? Osaatteko te tuota? Meinasitteko oppia?

No mut mulla ei oo paljoa kerrottavaa, koska päivät on menny miltein vain töissä ja eilen olikin vapaa päivä, joka kului sitte koulutehtävien tekemisessää.. ouh! Ainii pääsiäinen oli ja meni.. kotona vaa oleskelin ja vietettiin sitte lauantaina iltaa ku ira ja olliki tuli tähä c: mutta mutta, mulla alkaa kolmelta työt.......... ja päääsen sitte kymmeneltä vasta pois :c v*tuttaa toisaalta ku joutuu menemään perjantaina töihin, mut minkäs sille mahtaa..

Koulujuttuihi vielä, siis mullaha on jääny rästiin iha älyttömästi tehtäviä, kaikki enkun, elokuvapassin ja sit on viel näyttösuunnitelman tekeminen. Ok, se kuulostaa pienelt määrält mut... ei se oo! Eile ku meijä opettaja soitti mulle ja kyseli näyttösuunnitelmasta, ni hups meitsi oli unohtanu koko jutun! Mut taas toisaalta ei jaksais stressata ollenkaa ku kohta alkaa viimene jakso ja sit parin kuukauden loma tuosta koulusta ja opettajista! kuulostaa mahtavalta :3 hihi!

Mut ei mulla kai mitään enempäää kerrottavaa oo :D? huomennaki joudun olee töissä 12-19.. dääm! Mut sit sunnuntai ja maanantai on vapaita:) ja aion sillo perehtyy lisää noihi pahuksen kouluhommiin! Palataan!

ttea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti