lauantai 16. maaliskuuta 2013

lemppari asiat aakkosilla -video!

heii pupuset<3 omg, tästähä tulee jo mun toine videopostaus blogiiin, jonka kuvasin kylläkin eilen mutta tää sit latas tonne youtubee vasta siinä kahen aikoihi yöllä :d hups.

No mut videon aiheena on että keksin kaikista aakkosista jonkun asian/asioita joista mää pidän. OK, se oli yllättävän vaikeeta :o mut koitin keksii mahollisimman hyvin! Alotuskuva tulee olee melko kauhee, ja video päättyy kesken kaiken, mut sanon vaa heipat yms siinä etten mitään tärkeetä!
Ku siin tulee se ettei mul oo muuta, nii sanon vaa et palataa seuraavassa postauksessa ja sit mun piti sanoo et keksikää mulle postausideoitaa! videon tai tekstin muodos :p!

Koittakaa kestää, ääni oli outo ja mul on sit nuha et ääniki kuulostaa joissain kohti aika hassulta :D ja mun englannin taito EI oo mitään 10 arvosta... Mut mää koitan saada nukuttuu viel jonku tunnin tai kaks, ku koirat tuli mua herättää et vien ne ulos, jote BYE!

ttea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti