keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

happy birthday to me!

Heippa muruset ♥ 

Nyt on taas se päivä koittanu, jolloin meitsi täyttää taas yhden vuoden lisää ;) 
ja nyt ois ikämittarissa jo hirmuset 17 vuotta! uujee! Joten happy birthday to me ♥

 
omg, tää on otettu miltei vuos sitte, nimittäin 5.3.2012 !!
 
ja tää on taas otettu ihan tasan vuos sittte! 6.3.2012 !!
ja tää on otettu nyt syyslomalla! kyl sitä huomaa miten ihminenki muuttuu;)

Mulla oliki eilen ja maanantaina vapaa päivät, tai no meijän pitäs saada jonkinlaiset etätehtävät niistä, mut en sit tiijä :D elii pari viikon päästä meillä alkaa TOP-jakso, ja olen sen siis hillassa! Onneks nea on mun kanssa siellä, nii voi jonkun kanssa edes jakaa päivät ja kokemukset, heh :). Tänää mulla onkin ollu valtavan ihana aamu :3 nimittäin heräsin vähä ennen 9, kävin suihkussa, tulin alas ja aloin meikkaamaan! Laitoin sit samalla hiukset kun sain ne kuiviks. Herätin siinä samalla vissii äitinki, ja alotettii tekemään valkosuklaakakkua, tai no minähän sen tein mut äiti päällysti siinä samalla sit voileipäkakun :p nam!

Koulu alkaaki mulla vasta klo 13 ja tuun pääsee sit vasta klo 16:( nyyh! mut on se kiva palata kouluun ja nähä taas kaikki kaverit! Eilen kyl lähin kahen bussilla kaupunkii iidan kanssa :) No mut palaillaan taas, bye♥

ttea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti