maanantai 7. tammikuuta 2013

vaatekollaasit 4

Hehe, taas löysin itteni joteki tuolta polyvore.comin sivuilta :D. En ookkaa monee päivää tai no viikkoon siellä käyny tekemässä kollaaseja ja ihastelemassa noita ihania vaatteita ja asusteita! Sinne oli tullu mielettömästi uusia ja ihania juttuja...
No mut viime viikko vierähti tosi nopeesti ja perjantaina jäinki koulun jälkee kaupunkii, koska olin emilian kanssa! ostin sit yhen paidan ginasta ja sit emilia osti mulle pari korua♥ oot ihana! no mut siitä mentii sit niille, ja käytii yhessä vaiheessa kävelee ja juteltii sitä sun tätä.. muuten kateltii vaa kolmistaa (minna oli siiis kolmas) leffota netflix:stä! on muute mahtava paikka se netflix ;) ja ihana viikonloppu oli tyttöjen kanssa!♥

Sain muute uv:sta kuvia s.postii ja eeii siel nyt kovi paljo oo julkasukelposia, mut muutaman ajattelin silti laittaa :) ja sit aaattelin laittaa muuutaman vanhan kuvan jolloi mulla oli vielä ne pitkät tumman ruskeet hiukset!

ira ja marikaa ! 
riku ja marikaa !
iraaaaa ♥
tykkäsin noista hiuksista jotenki tosi paljo! harmi ku menin sillo leikkaaamaa ne :/
Heh, tosi hyviä kuvia :D. En taija sanooo noista mitää, ilmeet on 5/5 kaikille.
Nyt lähen koneelt tekeee jotai järkevää. 
Pitäs vissii kerrata matikkaa ja muuta, mut unohin sit kirjat kouluu.
Tänää kävin lääkärissä ku aika oli 9.30, sain uusia rasvoja ihooni ja alotan valohoidon nyt torstaina!
Joka viikko 2 kertaa ja kertoja pitäs olla noin 15-20. NICE. 
Iha kiva kokeilla jotain uutta :) kattoo sit mite se vaikuttaa mun ihoo !

BYE,
ttea

4 kommenttia:

  1. sulla on tosi isot huulet, yäk. ruoka maistunu ni turvonnu XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taidat olla vaan niin kade!! Sulla ku taitaa olla ne sellaset oooohuet.. Eihän pojat sellasia heinäkorsia tykkää pussailla!!! xD Ja sun todella kannattais käydä jtn kouluja ni tiedät ettei ruoka huulia turvota! :D Mikä ********!

      Poista
  2. hah, ok:) ekanakaan ruoka tai turpoominen ei tosissaan ole syy tähän miks mulla on tämmöset "isommat" huulet. vaa se, et jos oot sattumoisin kuullut sanan "pusuhuulet" nii minä omistan sellaiset:) ja hei oon tyytyväine mun huuliin, koska en haluis omistaa semmosia tosi pieniä huulia..
    joten älä jaksa vedota heti ruokaan -.- säälittävää!

    VastaaPoista