lauantai 19. tammikuuta 2013

I never thought that I could walk through fire, never say never

OSTOKSET;
TUUBIHUIVI / H&M 5€
KUKKAHUIVI / H&M 3€
torstain outfit; kaulakoru/gina tricot, takki/H&M, paita/H&M, kengät/citymarket

                                  
Today's outfit;
 huivi / H&M
toppi / GINA TRICOT
farkkushortsit / CUBUS
neule / KIRPPIS

Heippa ihanat 
Alku viikosta mua ärsytti suunnattomasti, ku kuulin miten mun puhelimen kävi! Mutta nyt on jo paaljon parempi mieli, ku äitin kanssa vaihettiin puhelimet sen ajaks, kunnes saan sit nikolta puhelimen :).
Torstai ja perjantai oli tosi rentoja koulupäiviä, ku ei ollu keittiöö vaan tehtiin jotain ryhmätöitä. Ite tein iidan ja jannikan kanssa viljoista ja viljavalmisteista. hah. Mut perjantaina oli sit viel 1-3 terveystietoa, mut päästiinki jo kahelta ku saatiin tehtyä kaikki siihen mennessä :).

Eile ku tulin kotiin vietin aikaa tietokoneella ja koha olin vaan:). Tarkotuksena oli olla sinin kanssa, mut sille tuli esteitä ja muutenkin oli toosi kylmä! Tänää heräsin puolen päivän jälkeen vasta, laitoin itteni valmiiks, kävin äitin kanssa kaupassa ja siitä jäin sit kylälle, ku menin sinille! En oo tainnu olla sen kanssa yli puoleen vuoteen :o ollaan me juteltu, mut ei vietetty aikaa yhessä. Alku meni jutellessa kaikesta, ja niiltä lähettiinki sit ulos, koska tarkotuksena oli mennä kuvailee, mut sit lunta sato ja oli hieman pimeeetä nii se oli hieman hankalaa :D. Lähettiin sit kävelemään ja saatiin sillokki juteltuu enemmä ns. tulevaisuudesta, että mitä meinaa koulun jälkee yms.

Huomennna mulla eii oo mitään ihmeellistä, vietän varmaa päivän kotona ja valmistun uuteen kouluviikkoon. Maanantaina mulla onki heti 9-16; 2h englantia, 3h yhteiskunta-, yritys- ja työelämätietoa ja 2h teoriaa. Aamusta en kummiskaa oo koulussa, ku 9 on aika sinne valohoitoon, joten myöhästyn sen 30-45min.

Ainii, ostin nuo huivit vissii torstaina ja ne oli siis kaksi/yhden hinnalla. Tykkään tosi paljo molemmista, ja sit tosta kukkahuivista tulee niiiin kesä mielee! ai että, ku ois jo kesä!

Mutta jätän tän romaanin tähä, ja oon hetken viel koneella, ja sit keksin jotain muuta. Heippa!

ttea

2 kommenttia:

  1. Mihiin valohoitoon meet tai siis mikä se on :)

    VastaaPoista
  2. siis mulla on atooppinen ihottuma, ja se on ollu nyt talven aikaa tosi pahana nilkoissa jne. niin lääkärin kanssa sovittiin että kokeilisin valohoitoa.
    meen siis semmosee "koppii" seisomaan, ja mun ympärille syttyy valot ja ne niiku jotenki kuulema auttaa siihe ihoon. :D

    VastaaPoista