perjantai 25. heinäkuuta 2014

keep the dream alive

Heippahei! Yli viikkoo en oo kirjotellu, ku oon edellee sitä mieltä et pitäisin taukoo tästä blogista. Ainakin tän loman ajan. Voiha se olla että taas ku arki koittaa ni musta tulee kuulemaan enemmän. En tiedä. Mun puhelin edellee temppuilee, enkä saa laitettua kuvia koneelle. Ärsyttävää.

Viime viikonloppuna olin J:n luona kaupungissa yötä, ja startattii auto lauantaina neljän aikoihi kohti Otavaa jonka kautta Jyväskylään mun siskon luokse. Reissu meni suht rattosasti ja oli kiva viettää aikaa kattoen leffoja ja vähä herkutellen. Nukuttii aamulla johonki 10-11 ja puol yks sunnuntaina lähettii takas kohti Mikkeliä. Kieppastii tosin meijän kautta ku sain matkan aikana idean, että kyllä mä sinne tampereelle vielä lähen. No tiesin, että kello 15.00 bussi starttaa kaupungista, menee otavan kautta lahteen ja sieltä jatkaa tampereelle, joten pakkasin nopsaa kamat ja J heitti mut pysäkille.
Summer nights | by @chelseapearl
Matka tuntu tosi pitkältä, ku edellisillä kerroilla on aina ollu joku mun kanssa juttelemassa mutta nyt matkustin tooosi pitkästä aikaa yksin. Hah. Lahessa jouduin oottelemaan jonkun puoli tuntia, kunnes bussi jatko matkaansa. Tampereella olin joskus puol kasin aikoihi ja Nita tuli mua sitten kaupunkiin vastaan.

Lähettii seuraaval bussil kohti lielahtea, paitsi mä hyppäsin pispalassa pois ku menin näkee emiä jne. ☺ Oltii nähty emin kanssa sillo viimekin mun tampereen reissul ku olin niillä, mut pitihä sitäki mennä vielä kattoo enneku se läks reissuu :-).

Kaikki päivät meni oikeestaan keskustassa. Ja tietty lielahessa, jossa kulutin aikaa kattoen yli 80 salatut elämät jaksoa.. hups :-D ja kyllä , oon koukussa siihen sarjaan ja en voinu sitä kattoo sillo espanjassa joten nyt oli pakko kattoo ku mahollisuus oli! Ku rakas veljeni oli jokasen jakson tallentanu :3
Tumblr
Maanantain näin kumminki Alisaa, jota en ollu nähny miltei puolee vuotee. Asiaa löyty kyllä molemmilta! Tiistaina puolestaa näin Siiriä ja Lauraa, ja vaihoin näittenki kaa kuulumisia, vaikka lauraa näinki sillo viimeeks ku olin alku heinäkuusta tampereel.

Keskiviikkona meillä oli nitan kanssa aikane herätys, koska tarkotuksena oli mennä puol yhen aikoihi keskustaa, sillä yheltä alko keskustoril tubemiitti! No oltii vähä yhen jälkee, hankittii juomista ja mentii moikkaa kaikkii tubettajia. Näinhä mä monii, mut olin sit vaa eetun, ampun, kroupin (villeiiroemppu), aleksin ja anssin kaa yhteiskuvat ja halit. Muut oli joko pahasti piiiritetty tai sit niil oli vaa kiire. Kuvaa näkee mun instassa (teaaaas). Miitin jälkee lähettii sit puol neljän bussilla kohti särkänniemee, jossa pyörähtiki muutama tunti!
When The Stars Go Blue | via Tumblr
Torstaina meillä lähti sitte bussi neljältä kohti lahtee, ja sieltä otavaa. Himassa oltii nitan kanssa joskus kasin jälkee. Oli ihana tulla kotiin ja nukkua ihan omassa sängyssä! Ku monet yöt oon ollu joko J:n luona, tiian kanssa, tai ihan pitkin poikin jossai! Haha.

Tänää ois sitte tarkotus vähä siivoilla. Ja oonki pessy jo kaks koneellista pyykkiä! Nään tänää myös emiä ja J:n ois tarkotus tulla tänää käymää, ellei herra jää sitte yöks. Entiiä. Kattoo mitä se sanoo ku tulee :-D
Mut ehkä meen jatkaa siivouksii ja kuuntelen samalla biisei ja palaillaa tai jotain. En lupaile edelleenkää mitää. Plöäääh onpa sekavaa tekstiä XD BYE

xoxo, ttea


ps. nii ja kuvat tulee tuolta we♥it sivustolt ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti