tiistai 7. tammikuuta 2014

mun lupaukseni pitää mä en lähe livistään

Heips! Viikkoon ei ole kuulunut, mutta en jaksa alkaa selittelemään että miksi. Uusi vuosi on alkanut sekä ilon että surun kyyneleillä, hupia ja raskasta on ollut mutta kaikki on paranemaan päin. Ajan kanssa.

Viime perjantaina löysin itteni kaupungista, ja ensimmäinen kiva ale löytö olikin Klickin ruskeet saappaat! Mietin pitkään ostanko vai en, mutta kerranki sattui hyvä onni munki kohalle ja pulitin noista vain
10€ (59,95€). Huh, hintahan oli tuon verran jonku värin kulutuksen takia mutta muuten kengät oli kunnossa. Ja tietysti alennus oli hinnassa mukana. oli muutenkin mukana. Tän postauksen viimeisessä asukuvassa näkyy myös Onlyn leopardikuvioinen paita, jonka löysin Jyväskylässä ollessani. Tietääkseni ensimmäinen Onlyn vaate? Haha.

 photo a0d87b2f-f7a2-4184-97c0-cc6c9798b1bf_zps12764dda.jpg
New Year outfit
Paita / H&M
Shortsit / CUBUS   
Sukkahousut / H&M
Tossut / SEPPÄLÄ
 photo 2b8bc5a8-ff17-4f05-9142-4267529ace25_zps58b1cae8.jpg 
 photo 40823727-43ab-47d1-a91f-ba5ddd1e01b9_zpsdf824095.jpg
Koko viikonloppu menikin ihan sisätiloissa kun ei ollu yhtään fiilistä lähteä ulos. Tuli katottua kaikki PLL jaksot netistä, mitkä oli kattomatta. Että mä rakastan sitä sarjaa! Nyt pitää vaa oottaa, että amerikassa ne jatkaa sitä, ja että uusi jakso ilmestyis nettiin. hihi. Mutta tänään kumminki sain aikaseks neljän tunnin yöunilla nousta ysin aikoihin ja lähtee 10.20 bussilla kaupunkiin. Oottelin Lylleä koulusta ja sen jälkee kierreltiin kaupoissa ja käytiin Ramissa syömässä herkkupatongit

Mullahan alko vuoden alussa herkkulakko, ja ei kyllä tee yhtään mieli syödäkkään mitään joulun jälkeen, haha :-D Aion pitää tän lakon niin pitkään kun vaa suinkin pystyn / haluan. Mitään tiettyä loppumis ajankohtaa en lakolle pistänyt. Tuli lupauksia tehtyä myös kaksi muuta, mutten halua vielä ainakaan ilmoittaa niistä tämän enempää mitään. Katsoo sitten tulenko missään vaiheessa edes sanomaan mitä nämä lupaukset on.
 photo d321b48d-052d-484b-8ec9-dae5f1ee44d9_zpsf85fb81c.jpg photo 5ff369b0-55ed-4e8a-8d13-95e6fbacaef3_zpsc54fd0b8.jpg
 photo e9d99963-deb5-43e9-b696-dd0a79b34e2f_zps47b32a33.jpg
Today's Outfit
Takki / H&M
Huivi / H&M
Paita / ONLY
Saappaat / KLICK

Mulla kestäisi lomakin vielä tämän viikon ja ensi viikolla oiski vaa kolme päivää koulua. Hah, onpa raskasta tää amiksessa käyminen ;-). Kyllähä tälläne sopii mulle, mutta toisaalta taas bussikuljetusten takia tää ei oo ollenkaa hauskaa! Mutta se siitä.

No mutta, kolmen viikon päästä asustelenki jo Jyväskylässä, sillä 27.1. pitäisi top-jakson alkaa. Toisaalta ihana päästä Mikkelistä pois kuukaudeksi, mutta toisaalta taas se työ jota joudun tekemään on ärsyttävää.
En oo varma oonko ilmaissu oman mielipiteeni vahvasti mun alaan ollenkaa täällä blogin puolella? Se, että mikä mua oikeasti kiinnostaa ja mikä taas ei yhtään. Tuleva top-jakso valitettavasti edustaa sitä puolta, joka mua ei kiinnosta pätkän vertaakaan, eli l.o.u.n.a.s ruokailu. Voiko sen ärsyttävämpää ollakkaan ku käydä asiakkaalta kysymässä mitä hän tahtoo tilata ruoakseen yms?

Sitten saattaa herätä kysymys mikä mua taas kiinnostaa? Joten tahon tähän postaukseen siitäki vähän kirjottaa. Elikkä, mä menin tarjoilija kouluun sen takia koska tää ala kiinnosti mua. Ja mikä tässä kiinnosti, on baarityöskentely. Baarimestarin työ. Kun valmistun about puolen toista vuoden päästä tarjoilijaksi, niin etsin itelleni töitä. Kahvila tai baari. Ehdottomasti ne on ne paikat, jotka mua kiinnostaa. Ja sitten siitä parin vuoden jälkeen menen näillä näkymin opiskelemaan baarimestariksi.
Ja se, miksi menen vasta parin vuoden jälkeen enkä heti valmistumisen, niin syy löytynee siitä että työkokemusta pitää olla sen verran. Ja kun valmistun baarimestariksi, niin haen laivalle töihin. Voi että, se työskentely kiinnostaa mua niiin paljon ja on jo pitemmän aikaa kiinnostanu! Siinä pitää vaa kestää henkinen sekä fyysinen puoli. Tiedän sen kyllä.

Noh joo, se siitä sitten. Top-jakso mulla on siis viikot 5-8. Viikko 9 on hiihtoloma, ja vietän sen Tampereella Ja viikolla 10 on mun 18 vuotis synttärit! Tää vuos tulee todellakin olemaan tapahtumarikas, ja tuun varmasti pitää siitä kiinni! Haha. No mut sanon nyt heipat, ja meen tekee tolle mun huoneelle jotain.

Heippa!

puss, ttea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti