sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Sometimes we're broken, and we don't know why.

Heips! En muuten saanutkaa kirjotettua niistä kariston ostoksista postausta, ja niistä muista joita on tullu nyt osteltua. Noh kattoo sit viikon päästä, ku oon kotona nii keskityn ihan vaa siihen.


Mutta asiaan. Perjantaina lähettii ysin aikaa aamusta käymään kaupungissa, ettimässä loput kamat viikonloppua varten. Sitten suunnattiin ruokakauppaan. Välissä tietty piti käyttää Nita parturissa, mut ei se mitään :-D. Saatiin onneks kaikki hankittua.
Lauantaina siivosin alakertaa ja sain myös siivottuu mun oman huoneen onneks :-D. Leivoin myös päivän aikana 2 valkosuklaakakkua! Ja autoin sit äitiä ku se tarttes apua. Ilta meni ihan rattosasti ja alotin värjäämää nitan hiukset joskus ilta kymmenen jälkee :-D hups. ja sen jälkee värjäsin myös äitin ja lopuks äiti värjäs mun.
Ainii ja niko ja jonnaki ilmesty meille eile :-).


Noh ite menin sit joskus yöllä kolmen jälkeen nukkumaan, eräistä syistä ja nyt ku miettii ni tein tyhmästi ku menin mitään asioita uskomaan, jonka takia sit valvoin. Nohjaa. Eli noin 4h yöunilla mennää!!

Aamulla heräsin sit joskus enne puolta 8, ja käväsin alhaalla. Sen jälkee alotin tuunaa mun mekkoa hieman ja sit meikkasin. Meinas muuten tulla kiire! Mun _piti_ kihartaa mun hiukset, mut se sit jäi :-D. No sit lähettii äitin ja nikon kanssa kirkolle kymmeneks. Nitan konfirmaatio kesti jonkun 1½h ja oltiinki joskus 12 aikoihin kotona. Päivä meni sit tosi kivasti, ja oli tosi kiva nähä kaikkia joita ei oo nähny pitkää aikaa!!

Onneks olin pakannu eile yöllä ja vähä tänään aamulla, ni sit juhlien jälkeen oli helppo lähtee kohti tamperetta <3. Oon niin ilone, ku pääsin sielt mikkelistä pois tänne näin ;-). hah. Mut apua, kello on ton verran, oon rättiväsyny ja teksti on sit sen mukasta :-D. Otin oman koneen tänne mukaan, joten kuvat onki tältä koneelta ja on jotain vuoden vanhoja XD ups.

Jätän tekstin nyt tähän, joten onnea kaikille jotka on saanut naimaluvan ja suorittanu konfirmaation ja niille joilla kaikki on vielä eessä ;-)! ÖITÄ.

xoxo ttea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti